Reklama z okazji Dnia Ojca od sieci Dino wzbudza kontrowersje i krytykę

Więcej takich artykułów znajdziesz na stronie głównej Onetu. Na pierwszej stronie katalogu, zaraz obok zdjęcia wódki, umieszczono przypomnienie o zbliżającym się święcie.

„Czas na spotkanie z bliskimi” — brzmi hasło reklamowe, które zdaniem wielu internautów, sugeruje, że alkohol jest nieodłącznym elementem tego rodzinnego święta. Głosy oburzenia nie opadły po publikacji zdjęcia katalogu na jednym z popularnych serwisów internetowych.

„Dino pięknie podkreśla to, na czym polegają spotkania z bliskimi i dzień ojca. Chyba rzeczywiście mamy coś z deklem jako naród” – skomentował jeden z użytkowników.

„Marketing to przede wszystkim analizy. Jestem przekonany, że faktycznie analitykom wyszło, że taka reklama ma sens pod kątem sprzedażowym. A że reklama wizerunkowo jest taka, jaka jest, no cóż. Grupy docelowej raczej nie szokuje” — napisał użytkownik platformy X.

Inni internauci również wyrazili swoje niezadowolenie. „To nie my mamy z deklem, to marketing jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Reklamy często odwołują się do najniższych instynktów, byleby tylko się mówiło, nieważne jak. I jak widać, to działa” – zauważyła inna osoba.

Komentarze te podkreślają, że reklama mogła być nieodpowiednia, szczególnie w kontekście problemów z alkoholem, które dotykają niektóre rodziny. Niektórzy zasugerowali, że reklama może odzwierciedlać szerszy problem społeczny. „Nic dodać, nic ująć. Jesteśmy narodem uzależnionym” – ocenił jeden z internautów.